Hírarchívum
Indul a 4-es metró Tétényi úti állomásának megépítése
Május 19-én indul az új budapesti metróvonal Tétényi úti állomásának építése. A munkálatok legnagyobb része a Vahot utcában zajlik majd.
Indul a 4-es metró Gellért téri állomásának építése
Az állomásépítési munkálatok miatt május 15-én hétfőn lezárják a Műegyetem rakpartot.
Indul a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásának építése
Az állomásépítés első ütemében közműkiváltási munkálatok kezdődnek a Karinthy Frigyes úton.
Lerakták a 4-es metró alapkövét
Lerakták a 4-es metró alapkövét hétfőn a fővárosban, egyúttal az Etele téren megkezdődött az alagútfúró pajzs helyének kialakítása. A teljes metróvonal 2010-re fog elkészülni.
Keddtől újabb munkafázis kezdődik
Keddtől újabb munkafázis kezdődik a 4-es (DBR) metróépítés kapcsán a Baross téri metróállomásnál
2006 a metróépítés éve lesz Budapesten
2006-ban gőzerővel folytatódik Budapest történetének egyik legjelentősebb beruházása, a négyes metró építése. Idén a város több pontján indul majd meg az állomásépítés és megkezdődik az alagútépítés.
Sajtóközlemény
Aláírták a 4-es metró alagútépítési szerződését.
2005. december 12-én zárult le a négyes metró alagútépítését is tartalmazó közbeszerzési eljárás.
A Bamco konzorcium építheti a négyes metró alagútját
A francia, német, osztrák és magyar tagokból álló Bamco konzorcium nyerte a négyes metró alagútépítési munkálatait is tartalmazó közbeszerzési tendert. A vállalkozás összesen nettó 207.415.841 euró összegért, azaz közel 53 milliárd forintért vállalta a négyes metró 2x7,3 km hosszú alagútjainak, a pajzsindító aknának és a Szent Gellért téri metróállomás szerkezetének megépítését.
Új pályázat
Baross tér 2. metróvonal 2. kijárat Keleti pályaudvar állomás belső beépítése
Új pályázat
Építménymozgást megfigyelő zaj- és rezgésellenőrző monitoring rendszer