Keresés    Magyar  Magyar

Vissza

Ossza meg ezt az oldalt:
Facebook Delicious Digg Google Stumble upon

A projekt az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg.

Hírarchívum

2003. November 3.

Demszky találkozót kért a miniszterelnöktől

A 4-es metró építésének határidői szorítóak, de még tartható a kezdési és a befejezési időpont - nyilatkozta Demszky Gábor az MTI-nek.


2003. Október 2.

Késik a 4-es metró építése

A környezetvédelmi engedély ellen benyújtott civil szervezeti panaszok miatt már két és fél hónapot csúszik a 4-es metró építésének megkezdése, a 2008 év végi befejezést azonban mindez még nem befolyásolja - közölte Gulyás László.


2003. Szeptember 8.

Helyi körforgalmi járat közlekedik a XI. kerületben

A XI. kerület Önkormányzatának felelős feladatvállalása alapján kötött szerződés szerint a BKV Rt. 2003. október 1-jétől a XI. kerületben Újbuda-busz névvel új, helyi körforgalmi járatot közlekedtet.


2003. Május 30.

2008-tól nyit az új vonal

Több mint harminc év várakozás után 2003. május 14-én tett pontot a 4-es metró ügyére a Medgyessy-kormány: a beruházás áfa nélkül 195 milliárd forintba kerül, amit 70-30 százalékban áll a kormány és a főváros.


2003. Március 15.

Megszületett a megállapodás

Megszületett a megállapodás a kormány és a főváros között a 4-es metróval kapcsolatban: a metró első szakasza az Etele tér és a Keleti pályaudvar között 10 állomással épül meg, egyúttal megkezdik a Bosnyák térig tartó második szakasz 4 állomása megépítésének előkészítését is.