Fontos! 2016. április 1-jétől változott az M4-es metró beruházás kapcsán esetlegesen felmerülő kárbejelentések ügyintézési rendje. 
 A Budaörsi úti csomópontépítés, a beruházáshoz közvetlenül kapcsolódó kelenföldi P+R parkolók, valamint a Fehérvári úti üzemi célú villamos félreálló-hely építésével összefüggésben keletkezett esetleges károkat továbbra is a BKV Zrt. megbízottja, az Aon Magyarország Biztosítási Alkusz Kft. kezeli. Ezeket a kárbejelentéseket szerződéses partnerünk továbbra is a megszokott elérhetőségeken keresztül várja: 
 Aon Magyarország Kft. 
 1138 Budapest, Dunavirág utca 2. 
 Gateway Office Park 1. Tower 4. emelet 
 Telefon: +36 1 815 9857, +36 1 815 9800 
 Fax: +36 1 815 9807 
 E-mail: m4karbejelentes@aon.hu 
 Amennyiben Ön a fenti kapcsolódó építési munkákkal összefüggésben kárbejelentést tesz, kárfelvételre és kárszakértői szemlére kerül sor. Minden bejelentést szakszerűen és a törvényi előírásoknak megfelelően vizsgál ki a biztosító. Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel a leírtakkal kapcsolatban, kérjük, hogy forduljon bizalommal partnerünk kárbejelentési ügyfélszolgálatához (+36 1 815 9857). A vonatkozó kárbejelentő nyomtatvány innen tölthető le. 
 Minden egyéb káreseménnyel kapcsolatban közvetlenül a BKV Zrt.-hez tud fordulni az alábbi elérhetőségek valamelyikén: 
 BKV Zrt. Forgalombiztonsági és Üzemeltetési Osztály 
 1980, Budapest Pf. 11. 
 Telefon: +36 1 334 1964 vagy 06 1 461 6500/24469 mellék 
 Fax: +36 1 461 6500/24319 mellék 
 (Ezek az elérhetőségek a kárbejelentés fogadására szolgálnak, a konkrét kárügyintézéssel kapcsolatos ügymenetről a BKV Zrt. a károsultat a kárbejelentés fogadását követően tájékoztatja.)





