Keresés    Magyar  Magyar

Vissza

Ossza meg ezt az oldalt:
Facebook Delicious Digg Google Stumble upon

A projekt az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg.

Korábbi hírleveleinket az alábbi listában találja.

Hírlevél 2009. szeptember

A pajzsok már a pesti oldalon dolgoznak
A felén már túl vagyunk…
Megkapta az európai uniós támogatást a 4-es metró
Kérjük vigyázzanak, hamarosan szerelvény érkezik – megindult a 4-es metró járműtelepének építése
M4: Nemcsak színében zöld - fókuszban a környezetvédelem
„A következő megálló a Tétényi út” Napfény a föld alatt
Nők is építik - "Csak letörlöm a cipőmet és megyek tovább" – Metróépítés női szemmel

 

Hírlevél 2009. június

Túl vannak a fúrópajzsok a duna alatti szakasz felén
Félúton a metró címmel rendeztek konferenciát a szakemberek
A fővám téri állomás már várja a fúrópajzsokat
Budapesten jártak a legjobb alagútépítő szakemberek
Kinyíltak a budapesti metrókapuk
Jótékonysági koncertet szerveztek a 4-es metróban

 

Hírlevél 2009. március

Féltávnál a pajzsok
Küklopszok is vigyáznak a budapesti épületekre
Színházi előadás után most koncert lehet a föld alatt
„Sínen vagyunk” - Indulhat a vágányépítés
Kiállítás Brüsszelben, a Magyar Köztársaság Állandó Képviseletén

 

Hírlevél 2009. január

Hamarosan befekeződik az alagútépítés Budán
Szállítják az új metrókocsikat Budapestre
Teljes akadálymentesítés a teljes vonalon
Környezettudatos beruházás
Óriás üvegkupola a Tétényi úti állomás fölött

 

Hírlevél 2008. december

Megoldódni látszik a Fővám téri állomás sorsa
Tovább folytatódhat az alagútépítés, megszületett a hatósági jóváhagyás
Rendeződött a DBR és a BAMCO pénzügyi vitája
Nincsenek titkok: testközelből láthatták a sajtó képviselői a metróépítést
A magyar metróépítők főnöke a National Geographic Channel műsorán

 

Hírlevél 2008. március

Az alagútépítő pajzsok egy éve
Hol tartanak az állomásépítések?
Áprilisban dől el a Fővám téri állomás sorsa

 

Hírlevél 2007. december

Több mint 2200 méternyi alagút készült el
Hol tartanak az állomásépítések?
Bemutatkozik a DBR Metró új projektigazgatója
Metró 4 hírek

 

Hírlevél 2007. május

 

Hírlevél 2006. július

 

Hírlevél - 2006. január-február

2006 a metróépítés éve lesz Budapesten

 

Hírlevél - IV. évfolyam 1. szám (2002 április)

Rendezzük a felszínt
Aktualitások

 

Hírlevél - IV. évfolyam 2. szám (2002 október)

Rendeztük az adósságot

 

Hírlevél - II. évfolyam 3. szám (2000 szeptember)

Megszületett a régen várt döntés: indulhat a metróépítés
Korszerű módszerek - kevesebb kellemetlenség
Aktualitások
Tíz tér - tíz állomás (Népszínház utca; Baross tér)
Stockholm: Sziklába vájt alagutak

 

Hírlevél - II. évfolyam 2. szám (2000 június)

Átalakuló terek - készülnek a szabályozási tervek
Utasbarát metróvonal
Tíz tér - tíz állomás (Kálvin tér; Rákóczi tér)
Aktualitások
Madrid: a legdinamikusabb európai metróépítés

 

Hírlevél - II. évfolyam 1. szám (2000 április)

Biztonságos, energiatakarékos és környezetbarát metrószerelvények
Tűzvédelem - tüzetesen megvizsgálva
Tíz tér - tíz állomás (Szent Gellért tér; Fővám tér)
Aktualitások
Környezetvédelmi szempontból: rendben
München: hamarosan túl a 100 kilométeren

 

Hírlevél - I. évfolyam 3. szám (1999 december)

A 4-es metró nemzetközi összehasonlításban is megállja a helyét
A biztonságos metróüzem
Nincs veszélyben a gyógyvízkészlet
Aktualitások
Tíz tér - tíz állomás (Bocskai út; Móricz Zsigmond körtér)
Prága: Szisztematikus metróépítés

 

Hírlevél - I. évfolyam, 2. szám (1999 szeptember)

Minőség és kapacitás
Tíz tér - tíz állomás (Kelenföldi pu.; Tétényi út)
Aktualitások
Bécsben a fejlesztés sohasem áll meg

 

Hírlevél - I. évfolyam, 1. szám (1999 június)

A 4-es metróra szükség van!
Merre halad az új metróvonal?
Mi történt eddig?