Korábbi hírleveleinket az alábbi listában találja.
Hírlevél 2009. szeptember
A pajzsok már a pesti oldalon dolgoznak 
A felén már túl vagyunk… 
Megkapta az európai uniós támogatást a 4-es metró 
Kérjük vigyázzanak, hamarosan szerelvény érkezik – megindult a 4-es metró járműtelepének építése 
M4: Nemcsak színében zöld - fókuszban a környezetvédelem 
„A következő megálló a Tétényi út” Napfény a föld alatt 
Nők is építik - "Csak letörlöm a cipőmet és megyek tovább" – Metróépítés női szemmel
Hírlevél 2009. június
Túl vannak a fúrópajzsok a duna alatti szakasz felén 
Félúton a metró címmel rendeztek konferenciát a szakemberek 
A fővám téri állomás már várja a fúrópajzsokat 
Budapesten jártak a legjobb alagútépítő szakemberek 
Kinyíltak a budapesti metrókapuk 
Jótékonysági koncertet szerveztek a 4-es metróban
Hírlevél 2009. március
Féltávnál a pajzsok 
Küklopszok is vigyáznak a budapesti épületekre 
Színházi előadás után most koncert lehet a föld alatt 
„Sínen vagyunk” - Indulhat a vágányépítés 
Kiállítás Brüsszelben, a Magyar Köztársaság Állandó Képviseletén
Hírlevél 2009. január
Hamarosan befekeződik az alagútépítés Budán 
Szállítják az új metrókocsikat Budapestre 
Teljes akadálymentesítés a teljes vonalon 
Környezettudatos beruházás 
Óriás üvegkupola a Tétényi úti állomás fölött
Hírlevél 2008. december
Megoldódni látszik a Fővám téri állomás sorsa 
Tovább folytatódhat az alagútépítés, megszületett a hatósági jóváhagyás 
Rendeződött a DBR és a BAMCO pénzügyi vitája 
Nincsenek titkok: testközelből láthatták a sajtó képviselői a metróépítést 
A magyar metróépítők főnöke a National Geographic Channel műsorán
Hírlevél 2008. március
Az alagútépítő pajzsok egy éve 
Hol tartanak az állomásépítések? 
Áprilisban dől el a Fővám téri állomás sorsa
Hírlevél 2007. december
Több mint 2200 méternyi alagút készült el 
Hol tartanak az állomásépítések? 
Bemutatkozik a DBR Metró új projektigazgatója 
Metró 4 hírek
Hírlevél 2007. május
Hírlevél 2006. július
Hírlevél - 2006. január-február
2006 a metróépítés éve lesz Budapesten
Hírlevél - IV. évfolyam 1. szám (2002 április)
Rendezzük a felszínt 
Aktualitások
Hírlevél - IV. évfolyam 2. szám (2002 október)
Rendeztük az adósságot
Hírlevél - II. évfolyam 3. szám (2000 szeptember)
Megszületett a régen várt döntés: indulhat a metróépítés 
Korszerű módszerek - kevesebb kellemetlenség 
Aktualitások 
Tíz tér - tíz állomás (Népszínház utca; Baross tér) 
Stockholm: Sziklába vájt alagutak
Hírlevél - II. évfolyam 2. szám (2000 június)
Átalakuló terek - készülnek a szabályozási tervek 
Utasbarát metróvonal 
Tíz tér - tíz állomás (Kálvin tér; Rákóczi tér) 
Aktualitások 
Madrid: a legdinamikusabb európai metróépítés
Hírlevél - II. évfolyam 1. szám (2000 április)
Biztonságos, energiatakarékos és környezetbarát metrószerelvények 
Tűzvédelem - tüzetesen megvizsgálva 
Tíz tér - tíz állomás (Szent Gellért tér; Fővám tér) 
Aktualitások 
Környezetvédelmi szempontból: rendben 
München: hamarosan túl a 100 kilométeren
Hírlevél - I. évfolyam 3. szám (1999 december)
A 4-es metró nemzetközi összehasonlításban is megállja a helyét 
A biztonságos metróüzem 
Nincs veszélyben a gyógyvízkészlet 
Aktualitások 
Tíz tér - tíz állomás (Bocskai út; Móricz Zsigmond körtér) 
Prága: Szisztematikus metróépítés
Hírlevél - I. évfolyam, 2. szám (1999 szeptember)
Minőség és kapacitás 
Tíz tér - tíz állomás (Kelenföldi pu.; Tétényi út) 
Aktualitások 
Bécsben a fejlesztés sohasem áll meg
Hírlevél - I. évfolyam, 1. szám (1999 június)
A 4-es metróra szükség van! 
Merre halad az új metróvonal? 
Mi történt eddig?






