Keresés    Magyar  Magyar

Vissza

Ossza meg ezt az oldalt:
Facebook Delicious Digg Google Stumble upon

A projekt az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg.

NŐTT A 4-ES METRÓ TÁMOGATOTTSÁGA


2008. szeptember 29.

A Marketing Centrum legutóbbi, 2008. szeptember végén budapestiek körében végzett felmérése szerint a korábbi 80 százalékról 84-re nőtt a 4-es metró támogatottsága az elmúlt félévben.

Az eredmények alapján a fővárosiak egyre tájékozottabbak a metróépítéssel kapcsolatos kérdésekben, megértik és elfogadják, hogy a hasonló beruházások esetében, ahogy külföldön, úgy itthon is adódhatnak előre nem látható műszaki nehézségek, és a problémák ellenére is fontos és szükséges a metróberuházás.

Számos műszaki nehézség adódott az elmúlt néhány hónapban a beruházás kapcsán - jelenleg az alagútépítés felfüggesztése foglalkoztatja a legélénkebben a közvéleményt -, de a megkérdezettek túlnyomó többsége érti, hogy egy ekkora beruházásnál szükségszerűen adódhatnak problémák. A budapestiek egyre tájékozottabbak, egyre több emberhez jutnak el a 4-es metróval kapcsolatos információk, és egyre többen látják, hogy a projektnek mennyi pozitív hatása van Budapest közlekedésre, hogy a felszíni közlekedés javulni fog, Budapest levegője tisztább lesz.

A lakosság kezdi elfogadni, hogy bonyolult, sokszereplős beruházás a metróépítés, így a közvélemény egyre kevésbé hajlamos bűnbakokra hárítani a felelősséget. Folyamatosan növekszik azok aránya, akik hallottak már a 4-es metró Információs Központjáról, tudnak a folyamatosan növekvő látogatottságú www.metro4.hu oldalról, és nem érzik magukat tájékozatlannak az építkezéssel kapcsolatban.

DBR Metró Projekt Igazgatóság