M4 ÉVES ÖSSZEFOGLALÓ HÍRLEVÉL
A 4-es metró projekt műszaki készültsége 2011 decemberére elérte a 70%-ot. Miután az alagútépítés tavaly végéhez ért, a kivitelező szétszerelte, majd elszállította a pajzsait és kiszolgáló berendezésit, ez év végére a teljes vonalon befejeződhetett az állomások szerkezetépítése. Ahogy mondani szokás: ezzel valamennyi földalatti betonépítmény elkészült, a most zajló munkák - a vágányépítés, a belső beépítés, valamint rendszerépítés - azok, amelyek ezt a földalatti beton építményrendszert metróvonallá teszik majd. A ma már javában zajló és láthatóan előrehaladott felszínrendezési munkákon túl tehát ezek a munkafázisok vannak hátra a 2014 első felére datálható utasforgalmi próbaüzemig. Noha a leglátványosabb munkák korábban véget értek, a mélyben valamennyi, még hátralévő munkafázis az ütemtervnek megfelelően halad előre. Ezekről szeretnénk év végi összefoglaló hírlevelünkben egy átfogó képet adni, azaz bemutatni, hogy hol tart most a metróépítés.