Keresés    IN ENGLISH  MAGYARUL        Vakok, gyengénlátók számára

M4 FŐBB ADATOK

Kivitelezés kezdete:
2006.01.23.

Záróesemény és átadás:
2014.03.28. (az utasforgalmi próbaüzem kezdete)

Vonalhossz:
7,34 km (Etele tér - Baross tér)

A vonalalagutak belső átmérője:
5,2 méter

Pajzsos alagútépítés ideje:
170 hét

Vasúti nyomtáv:
1,435 méter

Állomások száma:
10

Az állomások mélysége:
14,5-31 méter

Az állomásszerkezetek hossza:
69-257 méter

Az állomási peronok hossza:
80 m

Az állomások jellege:
középperonos

Az állomások nevei:
Kelenföld vasútállomás
Bikás park
Újbuda-központ
Móricz Zsigmond körtér
Szent Gellért tér
Fővám tér
Kálvin tér
Rákóczi tér
II. János Pál pápa tér
Keleti pályaudvar

Tervezett utasszám:
300-360 ezer utas/nap (a megépült I. szakaszon)

Szerelvények száma:
15 darab (egy légterű, 4 kocsiból álló)

Rendszer típusa:
automata vonatvezérlésű

FINANSZÍROZÁS

Összköltségvetés:
452,5 milliárd HUF

Kohéziós Alap:
180,8 milliárd HUF

Magyar Állam:
193,7 milliárd HUF

Budapest Főváros Önkormányzata:
78 milliárd HUF

Ebből EIB hitel:
15 milliárd HUF

Kedvezményezett:
Budapest Főváros Önkormányzata

Közreműködő szervezet:
KIKSZ Közlekedésfejlesztési Zrt.

Beruházó:
BKV Zrt. DBR Metró Projekt Igazgatóság

Főoldal A 4-es metró nyomvonala Hírek Milyen lesz a 4-es metró? Hogyan épül? Hogyan működik? DBR Metró Projektigazgatóság Akadálymentes metró A budapesti metrók A világ metrói Home Route of Metro4 News What will Metro4 be like? How is it constructed? How does it work? DBR Metro Project Directorate Accessible metro Metros in Budapest Metros around the world